Dag 4 - donderdag 2 mei 2024

2 mei 2024 - Marche-en-Famenne, België

Reisverslag Ardennen

Dag 4 - donderdag 2 mei 2024

Vandaag een relaxt dagje gehad, in de ochtend naar het speelveldje op het vakantiepark geweest. De kinderen hebben zich heerlijk kunnen uitleven in de speeltuin met voetballen en basketballen. Het zonnetje scheen volop.

Zelf nog even een wasje gedraaid en buiten opgehangen.

Na de lunch werd er slecht weer voorspeld, snel maar even de was binnen gehaald. Dat was maar goed ook, want toen we einde van de middag terug kwamen, regende en onweerde het flink.

We zijn in de middag naar het kleine stadje Marche-en-Famenne geweest om te shoppen.

We sloten af met een bezoek aan mijn nieuwe favoriete supermarkt Carrefour.

Nog even getankt (veel goedkoper dan in NL) en na een geslaagd shopmiddagje weer terug naar ons huisje gereden.

In de avond heb ik gekookt: kip teriyaki.

1. Ria:
    2 mei 2024
    Heerlijke dag gehad. Het was prachtig weer vandaag. Jullie hebben echt geboft deze week. Helaas blijft het niet zo. Als het maar droog blijft. Heerlijk boodschappen gedaan in een grote supermarkt. Blijft leuk de supermarkten in het buitenland. De 🐱 🐈 maken het super.
  2. Hanneke van der Giessen:
    2 mei 2024
    Hoi allemaal, jullie genieten volop zo te lezen. Echt leuk om een beetje met jullie mee te gaan. Ik vroeg me alleen af of jullie je jassen nog terug hebben gekregen. Die gaan jullie wel nodig hebben. ❤️😘
  3. Robin:
    3 mei 2024
    De jassen hebben we meteen opgehaald, toen we merkten dat we ze vergeten waren. Jassen hebben we zeker nodig, het regent nu helaas.
  4. Henk en Meta:
    2 mei 2024
    Relaxen mag best hoor in de vakantie🤪 en naar de supermarkt Carrefour en shoppen is al een uitdaging apart je wilt alles wel meenemen 😋. Morgen maar weer op pad, wij zijn benieuwd wat het wordt.

Jouw reactie